holaaaaa - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu holaaaaa - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu

holaaaaa

Blijf op de hoogte en volg Rixt

20 September 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Holaaaaaa!
Weer even een blogje vanuit het regenachtige en bewolkte Spanje.
Karja en ik vallen zo ontzettend op in dit dorp/ stadje als Nederlanders. We worden steeds raar aangekeken.. Heeft de tijd hier stil gestaan ofzo?
Gister zijn we naar Sevilla afgereisd, want een reis was het zeker -> 45 min in de bus!!!! Maar goed, het was het waard want het is echt een mooie stad. We hebben nog lang niet alles gezien, dus gaan zeker terug. En wat een lol hebben we! En het is heeerlijk dat de mensen je hier niet verstaan (hahaha).
Maar we voelen ons al steeds meer thuis.
Ook hebben we donderdag een rondleiding gekregen in het verpleeghuis. Het was zooo anders dan in Nederland, het leek net een klein fabriekje. De mensen zitten de hele dag op 2 verdiepingen op grote bioscoop stoelen en op bepaalde tijden hebben ze dan een activiteit. Heel anders dan in NL, het leek veel minder gezellig.
Ook weten we de dienst tijden: 5 dagen per weeg van 8 tot 2! Wat een leven. Langere diensten zijn er niet want om 2 uur is het siësta en de volgende dienst begint om 3 uur tot 8. Ook gaan we dus 5 dagen stage lopen omdat er simpelweg geen school voor ons is hier. Tenminste niet met ruimte. Dit vind ik wel heel jammer in verband de contacten. Wel gaan we soms als er een activiteit is naar de high school hier. Ben zeer benieuwd. Maar gelukkig leren we op stage wel mensen kennen.
Net heb ik even hardgelopen, iets wat ze hier volgens mij nooit doen want ik werd zooo raar aangekeken. Hahahhaha
Maar we vermaken ons hier dus wel.
Maar zoals ik in het begin als zei is het hier bewolkt en regenachtig. Nu is het droog maar wel bewolkt en gister en woensdag hebben we zowat de hele dag regen gehad. Maar de temperatuur is er niet minder om hoor! Het is lekker, niet te warm of te koud.
Ohjaaa!! Zondag krijgen we fietsen, niet geheel overbodig want het verpleeghuis is 2 km verderop. En ook zijn we druk bezig om wifi te regelen in het appartement. Want we zitten nu no life bij de school

• 21 September 2014 - 20:35

Dita: