Spaanse zomer au-pair - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu Spaanse zomer au-pair - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu

Spaanse zomer au-pair

Blijf op de hoogte en volg Rixt

12 Mei 2015 | Spanje, Sevilla

Oke het plan om een blog bij te houden terwijl ik op vakantie was is totaal in de soep gelopen, had het veel te druk met genieten en vrienden/ familie weer zien :D jammer dan, verhalen zijn live verkrijgbaar bij mij persoonlijk. Gratis.

Maaaarrrr wat ik nu wel eindelijk officieel bekend mag en kan maken is dat ik in de zomer voor iets langer dan een maand terug ga om te werken als au-pair! Afgelopen week heb ik kennis gemaakt met de kinderen. Ik vond dit best wel spannend omdat ik bang was dat het heel ongemakkelijk zou worden en bang dat ze geen Engels konden. Maar dat bang zijn was nergens voor nodig, want 1; ze kunnen Engels en 2; het was helemaal niet ongemakkelijk. Het was zelfs hartstikke leuk!

Het zijn 2 kinderen, een jongen en meisje van 14 & 15 jaar oud. En mijn taak is om ze gezelschap te houden. Dus om gewoon vakantie met ze mee te vieren. (Halleluja, droom ik?!). Ze vertelden dat ze in Castilleja woonde, een stadje tegen Sevilla aan. Ook hebben ze een huis in Malaga aan het strand omdat het in de zomer in de stad niet uit te houden is (+40 graden). En dit is zoals ik begreep (ik denk echt dat ik het allemaal heb gedroomd) niet een normaal huis, maar een huis met zwembad, fitnessruimte en squash baan. Serieus?! Zulke leuke kinderen, ze spreken Engels, mijn taak is om vakantie te vieren en lol te hebben, ik krijg betaald en ze hebben een super de lux huis. Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Maar ja, dat is het dus blijkbaar wel. WAUW!
De ouders spreken geen Engels dus als het goed is kom ik ook in ieder geval meer Spaans verstaand terug, wat ik trouwens ook al merk na een week vakantie. (Die trouwens echt geweldig was, Carmen, Andres, Andresillo en Clara zijn geen gewone Spaanse vrienden. Nee het is echt mijn familie geworden. Mensen die echt in mijn hart zitten. Wat heb ik/ wij het getroffen met hun. Verder over het au-pair gedeelte;)

De ticket heb ik vandaag geboekt en ik ga terug op 9 juli en kom weer in Nederland op 15 augustus. De eerste paar dagen ben ik thuis (bij Carmen) en dan ga ik mid juli naar de familie. De exacte datum is nog niet bekend, maar dat komt wel. Daar zou Andres achteraan. Al het vertrouwen.

Dussssss, eeeeindlijk kan ik het officieel vertellen. Ik was er sinds het begin van het jaar al mee bezig, maar niets was nog zeker en ook ikzelf wist het nog allemaal niet zeker omdat ik dit keer niet een goed Spaans spreken persoon en maatje mee heb (Katja). Maar ik ga het avontuur aan en ik heb er al het vertrouwen in dat het wel goed komt. Zo veel lieve mensen daar om me heen, ik ben serieus zo dankbaar. En ik kan het nog steeds niet geloven.

Dus over iets minder dan 2 maanden is het zo ver, ik hou jullie (geïnteresseerden) op de hoogte.

Besos, Rixt

  • 12 Mei 2015 - 22:33

    Annemarie:

    Wauw Rixt, wat ontzettend leuk zeg!
    Ik wil je alvast onwijs veel plezier wensen. Natuurlijk zien we
    je nog wel van te voren.
    Maar niet alleen jij treft het daar straks. Wat dacht je van die kids die
    zo'n lieve au-pair krijgen als jij.
    Dikke kus van Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Rixt

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 6469

Voorgaande reizen:

09 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Spanish summer au-pair

Landen bezocht: