Nog 5 weken!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu Nog 5 weken!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken!!!

Blijf op de hoogte en volg Rixt

11 Augustus 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Nagenietend van een heerlijke en bijzondere vakantie realiseer ik me dat ik nog maar 5 weken in Nederland ben, gewoon minder lang dan dat deze zomervakantie heeft geduurd die al super snel ging.
Volgende week begint school weer en dan krijg ik vast ook meer te horen over wat ik in de dan 4 weken moet doen ter voorbereiding.

Over 5 weken, er poppen allemaal gedachten in mij op als ik er echt serieus over na ga denken. Het komt eigenlijk wel heel dichtbij nu..
Wat moet ik allemaal meenemen? 1 koffer voor 3 maanden.. Ik mag wel eens een selectie maken uit mijn kleding (onmogelijk) en vergeet de al ingeplande ruimte voor de hagelslag niet, want 3 maanden zonder hagelslag is denk ik niet te doen :p.

Gister hebben Katja en ik het maar weer eens over Spanje gehad, maar nu echt met de dingen die er nog moeten gebeuren. Katja vertelde ook even dood leuk dat ze, als we daar zitten, voor 4 dagen met haar ouders naar Barcelona gaat. Geweldig natuurlijk, maar tsja.. Rixt zit dan zomaar 4 dagen alleen in een apartement, zonder Katja maar hopelijk dan mét wifi!
Katja heeft bij haar thuis een wifi repeater gevonden die het hopelijk daar doet zodat we ergens wifi kunnen aftappen. Want in september beginnen de leuke series ook weer: 3 op reis en holland's next topmodel! Eigenlijk valt ons vertrek gewoon helemaal niet goed.
Haha nee grapje (wat een humor!!!) , ik kijk er echt naar uit! Ben zeer benieuwd hoe alles gaat, maar dat zien we daar allemaal wel. Dat is juist het leuke! En druk maak ik me eigenlijk ook helemaal niet. Veel kan je er toch niet aan doen hier.
Nooit verwacht dat ik me er zo rustig onder zou voelen, normaal gesproken zou ik al helemaal in paniek zijn als ik niet wist hoe het zou komen.
Het tegenovergestelde is juist nu van toepassing, heerlijk releaxt dus!

Ook ben ik rustig aan weer eens begonnen met het leren van spaans. Maar ik denk toch echt dat het daar veel makkelijker gaat. Een beetje een basis is prima maar het is daar toch zo anders dan hoe je het nu leert.

Nagenietend van een heerlijke vakantie en in het vooruitzicht Spanje geeft me zo'n gelukkig en bevoorrecht gevoel! :D

Adios Amigos ;)))

  • 11 Augustus 2014 - 19:59

    Anne:

    Estimado Rixt.
    Las últimas semanas en casa! Emocionante.
    Usted tendrá una etapa de gran alcance e inolvidable en España. ¡ Disfrute!
    Beso Albert Anne Valentijn & Sammie

    (Kun je alvast even oefenen)

  • 19 Augustus 2014 - 11:03

    Rixt:

    Muchas gracias familia :*
    Voy a extrañar
    Beso Rixt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sanlúcar la Mayor

Rixt

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 6491

Voorgaande reizen:

09 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Spanish summer au-pair

Landen bezocht: