Nog 1 week!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu Nog 1 week!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!!!

Blijf op de hoogte en volg Rixt

09 September 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Hola Amigos!! Cómo estás?
Nog 1 WEEK!!! Jeetje wat gaat de tijd snel, te snel.
Nog steeds weet ik niet veel meer dan de laatste blog die ik heb geschreven, ik ben benieuwd of ik dat nog wel te weten ga komen voor mijn vertrek.
De spanning begint nu wel wat op te lopen, maar stress is er nog steeds niet! Ik kijk er eigenlijk heel erg naar uit.
Gister als proef even snel mijn tas ingepakt om te zien hoe zwaar die zou zijn, 24.5 kilo! En we mogen max 20 kilo mee.. Dus heb ik er maar even 15 kilo bijbesteld (wat een extra koffer inhoud).
Dat was dus punt 1. Voor de rest weten we nog steeds niet hoe het zit met de sleutel en de transfer. Wel zijn we al ingechecket! (Het is nu dus meer dan officieel!) Ook zouden we vorige week de vergoeding ontvangen, maar zoals je misschien wel raad hebben we die nog steeds niet.
Ook weten we zo goed als zeker dat we geen wifi in het apartement hebben, maar wie weet hebben de buren dat wel (en dan even heeeel lief kijken en vragen).
Met het spaans leren gaat het goed! Ben begonnen aan een nieuwe cursus die meer begint bij de basis. Maar nog steeds blijft het moeilijk. (heb je de woorden nog steeds al geteld? zijn er volgens mij heel wat..)
De weken vliegen echt voorbij, en ook deze week is al weer helemaal vol geplant!
Het weekend voor het laatst met het vriendinnengroepje bij elkaar geweest en aankomend weekend voor het laatst mijn familie zien!
Nou ja, voor het laatst.. Over 3 maanden zie ik ze natuurlijk alweer.
En als het goed is vliegen die 3 maanden om.
Deze week alvast 2 toetsen maken op school, dus daar ook nog eens druk voor aan het leren.
Ik ben zo benieuwd hoe alles straks zal gaan! Vroeger zou ik het echt precies willen weten, maar nu heb ik het echt helemaal los gelaten en zie ik het ook wel weer! Heerlijk is dat. En dat is ook het avontuur, je weet wat je gaat doen maar hoe het gaat weet je nooit! En dat is misschien nog wel het aller leukst!
Want in zo'n droom gaat alles perfect en zijn er geen ruzie's, geldzorgen en regel dingen. Maar als die er niet zijn dan leer je er ook niet van, en ontwikkel je jezelf er ook niet in. En laat dat nou het hele doel zijn van dit 'avontuur'.
Afgelopen weekend ook afscheid genomen van mijn collega's bij de poeisz! Ik heb er geen jaren gewerkt (lees 9 maanden, o das toch wel echt bijna een jaar! langer dan gedacht) maar toch vond ik het jammer! Heb er echt een hele leuke tijd gehad (dus nogmaals bedankt mensen;)).
Nu ga ik maar weer eens verder met leren voor de toetsen en spaans! (en tussendoor ook nog wat afleveringen kijken van de serie die ik volg, zooo verslavend!)

hasta la vista


  • 09 September 2014 - 13:09

    Annelies:

    Oelala, ja rixt het nadert nu echt snel. Mooi stukje heb je geschreven. We zien elkaar het weekend. Love you❤️

  • 12 September 2014 - 20:18

    Lina Lanting:

    Wij volgen jou reisverslag ,heel leuk .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sanlúcar la Mayor

Rixt

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 6504

Voorgaande reizen:

09 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Spanish summer au-pair

Landen bezocht: