Eerste blog IN SPANJEEEE!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu Eerste blog IN SPANJEEEE!!! - Reisverslag uit Sanlúcar la Mayor, Spanje van Rixt Wit - WaarBenJij.nu

Eerste blog IN SPANJEEEE!!!

Blijf op de hoogte en volg Rixt

17 September 2014 | Spanje, Sanlúcar la Mayor

Lieve allemaal,

We zijn in Spanjeeuuuuuuuu!!!
Het eerste avontuur is al een feit, Katja en ik hadden bijna het vliegtuig gemist... Maar we waren dus net optijd, anders zaten we hier nu niet.
De vlucht ging goed en het appartement is echt suuuper mooi en groot! We hebben wifi op de school en hopen het vanmiddag ook in het appartement te krijgen.
De mensen die we tot nu toe ontmoet hebben zijn echt super aardig.
Wel blijkt dat de partnerschool hier geen verpleegschool is maar een middelbareschool.

Maar goed, we hebben vannacht heerlijk geslapen. Vanochtend broodjes gehaald bij de supermarkt. Trouwensssss die supermarkt is hier echt suuuper goedkoop! Ideaal! Dus ik kom niet verhongerd, vermagerd en ondervoed thuis.
Vanmiddag gaan we even boodschappen halen en het stadje verkennen. Ennn een spaanse sim halen.
En WAUW wij hebben een vet groot balkon met een uitzicht om verliefd op te worden!!!! Misschien blijf ik hier wel...

Allemaal positieve berichten dus tot nu toe.
Het afscheid gister vond ik wel lastig maar toen ik in het vliegtuig was ging het over naar een ontiegelijk gelukst gevoel, daar zit je dan in het vliegtuig op naar je droom! prachtig.

abrazo, Rixt

• 17 September 2014 - 12:15

Annelies:

Wauw wat fijn allemaal dat het zo leuk aankomt. Maar lekker genieten lieve schat.X